Служба сервісу



Служба сервісу.

Безумовно, найважливішим показником бездоганної роботи компанії є увага до кожного клієнта.

В 2011 році ми розширили список телефонних номерів всіх великих мобільних операторів і наростили ємність телефонних ліній існуючих номерів.

У 2012 роки ми ввели систему взаємодії клієнт-оператор. З її допомогою ми зберігаємо історію звернень для більш оперативного вирішення проблем в майбутньому.

Кваліфікація і якість обслуговування нашими фахівцями зростає з кожним днем.

У 2012 роки ми створюємо цілодобову телефонну техпідтримку.

Враховуючи досвід взаємодії та побажання наших клієнтів, ми створили відділення, в якому можна отримати швидку і грамотну технічну допомогу.

Основне завдання служби сервісу полягає в наданні вичерпної консультативної допомоги, послуг з налаштування програмних і апаратних засобів клієнта.

Детальніше ознайомитись з діяльністю Служби сервісу Ви можете у відповідних розділах.

 

Графік роботи відділення Служби сервісу.

Контактні телефони Служби сервісу.

 



Онлайн проплата Зворотній дзвінок

Выберите Ваш регион:

×

Замовити зворотній дзвінок

×